четвер, 5 жовтня 2017 р.

01 жотня 2017 року відбулося засідання обласної творчої групи вчителів трудового навчання"Зміст та форми впровадження SТЕМ-освіти у Запорізькому регіоні"

          Недільний день 1 жовтня відзначився цікавою та захоплюючою подією.
У ПК «Металургів» відбувся міський фестиваль дитячої технічної творчості «Green robofest», де й відбулося третє засідання творчої групи вчителів трудового навчання.
Члени творчої групи  вже мають перші успіхи і досвід використання елементів STEM-освіти як на уроках предмета «Технології», так і у позашкільній та гуртковій діяльності, незважаючи на те,  що рік тому дізналися про STEM - освіту, а зараз вже можуть поділитися успіхами у навчанні та  результа-тами роботи учнів та вихованців. 
         Учасники творчої групи  констатують: універсальних рецептів щодо впровадження STEM - навчання не існує!    У Ново-василівському  НВК Вільнянського району, вчителем трудового навчання Тріщуком Іваном Васильовичем напрацьовано цікавий досвід із проектування дерев’яної іграшки XXI сторіччя, та використання механічних програмованих систем, елементів автоматики та мікроелектроніки. 

 Члени творчої групи вважають доцільним, щоби вектори STEM-освіти, були дотичними в усьому  нав-чальному процесі закладу, бо  майбутнє – саме за інте-грацією навчальних предметів.  Сумно те, що у школах, де чителі впроваджують елементи STEM-освіти, це робиться в тільки на уроках трудового навчання, до того ж учні отри-мують інформацію  від учителя, з підручників, з інтернету і дуже рідко апро-бують їх самі.   Наприклад, такий предмет, як технічне моделювання,  виклада-ється на уроках трудового навчання, або факультатив, а знання, які отримують учні - «дотичні» до математики, фізики, хімії, інформатики, образотворчого мист-ецтва та креслення  тощо.   Учням дуже подобається, коли навчання починається одразу з практики. Вони розуміють, що на данному відрізку творчості їм потрібні певні знання та прийоми їх застосування при проектуванні виробів за власним уподобанням.  Учні вчителів, учасників творчої групи, успішно опановують технології обробки доступних конструкційних матеріалів, моделюванню, конструюванню, вивчають електроніку, інженерну



Навчальні предмети учні опановують не в теорії, а за допомогою активних практичних дій під час навчального процесу та у позакласній творчій діяльності.  Коли не вистачає матеріальної бази шкільної майстерні – учителі домовляються про співпрацю з педагогами сусідніх шкіл, аба навіть навчальними закладами м. Запоріжжя. Було розглянуто також формат завдань та особливості проведення етапів олімпіади з трудового навчання у поточному навчальному році.


Матеріали роботи творчої групи.                                                                                            
 ст. викладач КТМВ
Лукачевич А.Ф.

Немає коментарів:

Дописати коментар