«Взаємодія навчально-виховних закладів і органів державної влади» у рамках реалізації виховного проекту «Громадянин»



  1. Армаш Н.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Зв’язок людини і держави як основа публічної служби.
  2. Корицький В.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання школярів. 
  3. Мяло П.І., Управління міжнаціональних відносин та релігій Департаменту культури, туризму, національностей та релігій Запорізької облдержадміністрації; Мальований М.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Держава. Церква. Патріотизм.
  4. Назаренко Г.А., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). Формування готовності до взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування у ході дослідно-експериментальної роботи з виховання культури демократизму особистості старшокласника. 
  5. Пєтков С.В., Запорізька обласна організація вчених (Україна, м. Запоріжжя). Громадяни та громадські організації як основні суб’єкти виборчого процесу в Україні.
  6. Сібіль О.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Виховання громадянської позиції учнів в умовах школи відкритої освіти.
  7. Стефанюк С.К., Харківський національний педагогічний університет ім. Г. Сковориди (Україна, м. Харків); Гура С.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Батько й мати в національній ментальності – визначальні фактори презентації громадської активності людини в майбутньому. 
  8. Barlit O.O., ZOIPPO, Barlit A.Y.ZNU (Ukraine, Zaporizhzhya). The problem of bullying in educational environment as one of the main obstacles of the educational system in personal development of a conscious Ukrainian citizen.
  9. Шконда М.А., Стариковська О.О., Обласний центр патріотичного виховання молоді (Україна, м. Запоріжжя). Організація та проведення уроків мужності щодо вшанування учасників АТО на сході України.


4 коментарі:

  1. Сегодня это очень актуальная проблема. Часто мы сталкиваемся с трудностями на практике. Хорошо что эти вопросы затрагиваете, обсуждаете. Удачи.

    ВідповістиВидалити
  2. Згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, громадянська компетентність, як здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства, належить до ключових компетентностей (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. №1392).
    Метою Основних орієнтирів виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей, саме тому виникає потреба інтеграції зусиль представників загальноосвітніх навчальних закладів та органів державної влади.
    В основу Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641) покладено ідею розвитку української державності як консолідуючого чинника розвитку українського суспільства та української політичної нації. В Концепції зазначено, що національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, громадських організацій, сім’ї, освітніх закладів, інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. нації.
    Я вважаю, що виховання громадянських якостей та патріотичних почуттів до своєї країни можливо лише тоді, коли ефективно взаємодіють всі учасники навчально-виховного процесу.

    ВідповістиВидалити
  3. Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави.
    Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

    ВідповістиВидалити
  4. Згодна з попередніми коментаріями. Дійсно патріотичне виховання сьогодні дуже актуально, воно повино охоплювати всі сфери життя. В національно-патріотичному виховані дітей повині приймати активну участь викладачі і вихователі. Але насамперед великий вклад повині зробити батьки. Дякую за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити